aaa+ 2017 new fashion cheap replica watches review outlet uk.
enjoy the best price buy swiss fake chopard at low 30 - 40% discount price.
we have all the fake patek philippe.
enjoy the replikas izle brand and low price.

De mica en mica les coses van tornant a la normalitat i també les habituals reaccions airades als palmarès dels festivals de cine. Amb la gala d’entrega d’aquest vespre s’ha culminat la 69 edició del Festival de San Sebastián, encara amb moltes mesures imposades pel Covid però amb la sensació que paulatinament les bones pel.lícules van tornant a les diferents seccions, els convidats a les rodes de premsa i el públic fidel podrà ocupar aviat més aforament a les sales. Així ho han manifestat molts dels que han pujat avui a l’escenari del Kursaal a presentar o recollir premis, amb la voluntat que la propera edició, la 70, ja es pugui celebrar en un clima de normalitat i amb tot el que promet un aniversari rodó.

Aquest és l’esperit que ha predominat en una gala on queda com a anècdotic el descontent per la Conxa d’Or otorgada per un jurat presidit per la guanyadora de l’any passat Dea Kulumbegashvili a la cinta rumana “Blue Moon”. Una pel.lícula que s’havia quedat amb molts pocs defensors entra la premsa però que ha convençut el jurat amb el seu missatge feminista.

Dea Kulumbegashvili ha fet entrega a la seva successora en el tron del palmarès donostiarra, la realitzadora Alina Grigore, que recollia la Conxa d’Or pel que és el seu primer llargmetratge. Així San Sebastián se suma a l’estela de festivals que aquest any han col.locat al capdamunt dels seus premis noms de dona, com el de Julia Ducournau a Cannes o el de Audrey Diwan a Venècia. També és el tercer any consecutiu que el principal premi del festival va a parar a una ópera prima, en aquest cas una història dura i punyent sobre una estudiant que vol fugir del seu poble i d’un ambient d’opressió i maltracte cap a la capital, Bucarest, però que compta amb l’oposició de la seva familia.

Alina Grigore Blue Moon

La Conxa de Plata a la Millor Direcció han anat a mans també d’una directora, la danesa Tea Lindeburg, que amb cara de sorpresa i declaracions d’agraïment perquè segons ella mai no havia guanyat res, recollia el guardó pel seu treball a “As in heaven“. La cinta també suposa el seu primer llargmetratge, després d’haver realitzat diversos curts i sèries, i realitza una mirada molt en femení sobre la vida en una granja del segle XIX i en com afecta particularment a una noia que ha de fer el pas d’una vida de jocs i il.lusions a una dura realitat de responsabilitats.

I també nom de dona ha tingut el Premi especial del Jurat, que ha estat per “Earwig” de Lucile Hadzihalilovic, una d’aquelles pel.lícules que han generat amors i odis durant el certamen, pel seu particular llenguatge cinematogràfic. La directora francesa hi narra com a mitjans del segle XX, un home s’ocupa de cuidar una nena amb dents de gel. Aviat es podrà veure també al Festival de Sitges.

Millor Direcció i Premi Especial

En l’apartat a la Millor interpretació, aquesta era la primera edició on el premi s’unificava en una sola categoria sense distinció de gènere. I el jurat ha decidit otorgar-lo ex-aequo a dues dones que ja sonaven a totes les travesses. Per una banda la nord-americana Jessica Chastain, per la seva encarnació de la protagonista de “The eyes of Tammy Faye“, un projecte molt personal per ella i on desplega tot un recital actoral per aconseguir dotar d’humanitat i matisos un personatge que podria caure en la caricatura fàcil. L’altra premiada ha estat la danesa Flora Ofelia Hofmann Lindahl, que a “As in heaven” es carrega sobre les espatlles aquesta història d’una jove a qui la vida trenca totes les il.lusions en una granja del segle XIX quan l’enèssim part de la seva mare es complica.

També sense distinció de gènere s’otorgava el premi a la interpretació de repartiment, que en aquest cas s’ha decidit entregar de manera coral a tot el repartiment de “Quien lo impide“, dirigida per Jonás Trueba.

A poc ha sapigut el premi al Millor Guió a la que era una de les més aclamades pel.lícules de la competició oficial i que s’havia mantingut al top de forma bastant unànime tot i haver-se projectat a l’inici. Terence Davies ha agraït en un vídeo des de la distancia, el guardó que premia l’elegantissima forma en que exposa a “Benediction” els mals subjacents d’una època d’aparent felicitat però marcada pels horrors de la guerra i les hipocresies socials a través de les poesies de Siegfried Sassoon.

Aquesta és la resta de premis que completen el Palmarès de la 69 edició del Festival de San Sebastian:

Millor Fotografia: Claire Mathon per “Undercover” de Thierry de Peretti

Premi del Públic: “Petite Maman” de Céline Sciamma

Premi del Públic a la Millor Pel.lícula Europea: “Between two worlds” de Emmanuel Carrère

Premis RTVE Otra Mirada: “Noche de fuego” de Tatiana Huezo

Premi Feroz de la Crítica espanyola: “Quién lo impide” de Jonás Trueba

Premi Nuev@s Director@s: “Unwanted” de Lena Lanskih amb menció especial per “Carajita” de Silvina Schnicer i Ulises Porra

Premi Horizontes Latinos: “Noche de fuego” de Tatiana Huezo

Premi Zabaltegi/Tabakalera: “Vortex” de Gaspar Noé

Menció Especial de la secció Zabaltegi: “Eles transportan a morte” de Helena Girón i Samuel M. Delgado

Premi Irizar al Cinema Basc: “Maixabel” de Iciar Bollaín

Premi de la Juventud: “Mass” de Fran Kranz

Premis Donostia: Johnny Depp i Marion Cotillard

Envía una resposta

La teva adreça de mail no es publicarà

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Ús de cookies

Aquest lloc web utilitza cookies per tal d'oferir la millor experiència d'usuari. Si continues navegant estàs donant el teu consentiment a l'acceptació de les mencionades cookies i de la nostra política política de cookies, fes click a l'enllaç per més informació.

ACEPTAR
Aviso de cookies
X