aaa+ 2017 new fashion cheap replica watches review outlet uk.
enjoy the best price buy swiss fake chopard at low 30 - 40% discount price.
we have all the fake patek philippe.
enjoy the replikas izle brand and low price.

L’enviament de codis de visionat perquè la premsa especialitzada avanci feina i prepari entrevistes abans dels festivals és ja habitual. Però molt pocs mitjans podien accedir a les pel·lícules que competien abans de la seva estrena oficial. La pandèmia ha forçat a la Berlinale a plantejar-se una 71 edició virtual. Els mitjans estem veient des de la comoditat del nostre saló tota la selecció d’aquesta Berlinale. Aquesta redactora troba a faltar la pantalla gegant del Berlinale Palast i els seients reclinables del Zoo Palast, però cal confessar que la qualitat de visionat és aclaparadora.

Introduction

Per suavitzar el cop potser de no poder ser a Berlin, el certamen ha programat per al seu primer dia a un dels seus habituals: Hong Sang-soo. El director sud-coreà, millor director de la passada edició, torna per cinquena vegada a competir per l’Ós d’Or. En aquesta edició ho fa amb una cinta de 66 minuts en blanc i negre. Una lleugera i tendra reflexió sobre trobades i desencontres i segones oportunitats.

Hong Sang-soo Introduction Berlinale

Enmig d’aquesta xarxa està Young-ho (Seok-ho Shin), un jove que comença a enfrontar-se a la vida i a través del qual anem coneixent els personatges: el seu pare, un acupuntor que demana una segona oportunitat, un actor client del seu pare que sembla tenir una relació amb la seva mare, la seva nòvia per la qual viatja a Berlin, la mare de la seva nòvia i una pintora exiliada a la capital alemanya. Un llargmetratge en el qual no falten els seus llocs comuns: restaurants on es beu més que es menja, platges hivernals desertes i Alemanya com a via d’escapament.

I’m Your Man

Per a la primera jornada, el certamen alemany ha programat a una de les i els quatre cineastes de la terra. L’actriu, guionista i directora Maria Schrader (creadora de la minisèrie ‘Unorthodox‘) barreja comèdia, drama i ciència ficció per reflexionar sobre què és ser humà.

I'm your man Maren Eggert Dan Stevens

Alma (Maren Eggert) estudia la poesia a la literatura cuniforme. Per obtenir fons per la seva investigació accepta participar en un assaig. Haurà de conviure tres setmanes amb Tom, un robot humanoide (interpretat de manera sòlida pel britànic Dan Stevens) construït seguint els seus desitjos. Abandonada per la seva parella i amb un pare de qui té cura per torns, Ànima és reticent a una relació, ni que sigui per escriure un informe per un comitè d’ètica.

El llargmetratge que s’inicia als acords del clàssic Dancing in the Ritz és una deliciosa i divertida lliçó de filosofia. Ens convida a interrogar-nos sobre la necessitat d’alimentar tots els nostres desitjos, d’evitar la solitud, de convertir-nos en una societat d’addictes a ser feliços. D’aquestes pel·lícules que queden en la teva ment per temps.

I'm your man Maren Eggert Dan Stevens

Memory Box

Els libanesos Joana Hadjithomas i Khalil Joreige, parella artística i sentimental, han fonamentat la seva carrera sobre la fabricació d’imatges i imaginaris i la reescriptura de la història. Molta de la seva filmografia s’ha exhibit en museus com la Tate de Londres, el Pompidou de Paris o els festivals de Gijón i Locarno. L’anterior director del certamen suís i actual responsable artístic de la Berlinale pot estar darrera de la incorporació a la Secció Oficial de la Berlinale d’aquesta cinta que en altres edicions podria haver estat en seccions més trencadores.

Memory box Joana Hadjithomas Khalil Joreige

La libanesa Maya (Rim Turki) viu a Montreal, Canadà, amb la seva filla adolescent Alex (Paloma Vauthier). Un Nadal rep una caixa que creia perduda. Avorrida enmig d’una tempesta de neu, la seva filla obre la caixa i descobreix l’adolescència de la seva mare: una jove apassionada per la fotografia, amb un amor prohibit i una amiga que no veurà després mai més. La caixa plena de cintes i fotos de la seva mare permet a més a la filla acostar-se a la cruel guerra civil libanesa que va enviar a l’exili a la seva família. Les cintes gravades als anys vuitanta per la pròpia Hadjithomas i les fotografies preses per Joreige serveixen de base a aquesta ficció que subratlla la importància de la memòria, d’explicar la història tal com va ser a les noves generacions. La utilització de missatges de Facetime, vídeo trucades i un muntatge de recreacions integrades en la narració aporta frescor a un missatge conegut.

Envía una resposta

La teva adreça de mail no es publicarà

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Ús de cookies

Aquest lloc web utilitza cookies per tal d'oferir la millor experiència d'usuari. Si continues navegant estàs donant el teu consentiment a l'acceptació de les mencionades cookies i de la nostra política política de cookies, fes click a l'enllaç per més informació.

ACEPTAR
Aviso de cookies
X