¡Ave, César!
8Valoració
Puntuació dels lectors: (0 Vots)
0.0

Eddie Mannix treballa a la indústria del cinema de Hollywood dels anys 50. La seva feina consisteix en arreglar les destrosses de tothom per tal que les produccions cinematogràfiques es puguin dur a terme. Ara la seva missió consistirà en descobrir què ha passat amb l’estrella Baird Whitlock, desaparegut durant un rodatge.

Els Coen han tornat i amb ells les seves comèdies histriòniques. Avui s’estrena ¡Ave, César!, tres anys després de la seva última pel·lícula, amb un repartiment sensacional i unes quantes riallades assegurades. Sembla que l’espera dels Oscar per saber si han estat guardonats pel millor guió original (Bridge of Spies) no és suficient.

Tothom vol treballar amb els germans Coen. Així que Joel i Ethan han decidit ficar a “tothom” dins d’una sola pel·lícula. Sent els reis de les mil trames i subtrames, els germans no han tingut cap problema en donar petits papers a Scarlett Johansson, Channing Tatum, Ralph Fiennes o Tilda Swinton, i papers encara més petits a Frances McDormand o Jonah Hill.

Tot i no ser la millor de les seves pel·lícules, ni la millor de les seves comèdies, ¡Ave, César! busca més recordar al públic que els Coen segueixen presents en el panorama cinematogràfic actual, que sorprendre amb una obra mestra incomparable. A l’estil de Burn After Reading, aquí se’ns presenta una trama que sembla anar-se complicant a cada minut, en aquest cas per l’aparició de nous personatges i inconvenients amb els quals es troba el protagonista per poder solucionar-ho tot.

¡Ave, César!

George Clooney mostra de nou la seva faceta còmica que sembla millorar amb cada nova aparició, i fa que el públic estigui desitjós de tornar-lo a veure a cada final d’escena. Josh Brolin queda eclipsat amb aquest secundari, ja que el seu personatge acaba sent un simple punt d’unió entre totes les trames i personatges, mentre es preocupa de la seva pròpia. Entre els molts altres participants, potser Channing Tatum és el que més ressalta perquè, com sempre, demostra que els seus dots interpretatius són molt millors del que es creu. La resta de l’elenc dóna ritme i varietat d’imatge al metratge, però també la sensació d’estar desaprofitats.

¡Ave, César! se suma, doncs, al currículum i la filmografia dels Coen. El seu entreteniment i qualitat molt per sobre de la correcció els permet seguir treballant amb els més grans actors i els majors pressupostos. Joel i Ethan ens recorden que no han perdut frescor i ens fan desitjar que arribi la seva següent creació.

Envía una resposta

La teva adreça de mail no es publicarà

Ús de cookies

Aquest lloc web utilitza cookies per tal d'oferir la millor experiència d'usuari. Si continues navegant estàs donant el teu consentiment a l'acceptació de les mencionades cookies i de la nostra política política de cookies, fes click a l'enllaç per més informació.

ACEPTAR
Aviso de cookies