London Boulevard
4Valoració

Mitchel és un ex-convicte que es proposa canviar la seva vida tot i que la gent que l’envolta no està disposada a oblidar els seus talents. Aconsegueix una feina al servei d’una actriu de cinema retirada i assetjada pels periodistes, amb qui estableix una estreta relació. Però li resultarà molt difícil escapar de la seva vida passada que l’acabarà atrapant.

El debut en la direcció de William Monahan, guionista d’Infiltrados, és una pel·lícula de sèrie negra que, com a valoració general, té un excés de forma i poc contingut. En el seu camí per fer una pel·lícula a mig camí entre el cinema de Guy Ritchie i el de Scorsese, Monahan s’ha perdut i ens ha deixat una producció avorrida i que a estones no té cap sentit. El guió té molts moments inversemblants que l’allunyen de l’espectador, especialment en la història entre Mitchel (Colin Farrell) i l’actriu (Keira Knightley) que avança d’una manera poc clara i en direccions que mai resulten creïbles. En segon lloc, tota la trama de sèrie negra es desenvolupa a salts, amb poc encadenament lògic dels esdeveniments  i la sensació general de que tot el que surt a la pel·lícula està allà perquè queda bé o perquè resultava una bona idea en els primers estadis de desenvolupament del guió.

London Boulevard Colin Farrell Keira Knightley

London Boulevard és una pel·lícula elegant en tots els aspectes formals: localitzacions, vestuaris, plans i seqüències demostren un gust i un estil admirables i que a la vegada resulten incoherents amb el plantejament de la història que proposa. Aquest és un dels problemes de l’excessiva estilització de la proposta de William Monahan:  fons i forma mai estan equilibrats i aquest desequilibri es fa encara més evident a mesura que avança el metratge. Aquest fet provoca que en cap moment la pel·lícula funcioni, ja que una història tan bruta és estèticament massa bonica i els diàlegs resulten falsos. El repartiment no fa gaires esforços per millorar el conjunt: Colin Farrell segueix amb la seva única cara vàlida per expressar qualsevol sentiment o respondre a qualsevol situació i Keira Knightley no té ni idea de que fer amb un personatge definit amb dues pinzellades i sense cap tipus d’història.

London Boulevard és una pel·lícula completament fallida. Una història que a priori podria ser interessant queda reduïda a un conjunt d’escenes inconnexes que a estones resulten bastant ridícules. Només algunes imatges i algunes eleccions estètiques resulten apreciables però no justifiquen el conjunt de la pel·lícula.

Envía una resposta

La teva adreça de mail no es publicarà

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada

Ús de cookies

Aquest lloc web utilitza cookies per tal d'oferir la millor experiència d'usuari. Si continues navegant estàs donant el teu consentiment a l'acceptació de les mencionades cookies i de la nostra política política de cookies, fes click a l'enllaç per més informació.

ACEPTAR
Aviso de cookies